5 תשובות
תחליפי עבודה
אנונימי
בסוף את תתרגלי לזה וזה לא יהיה מלחיץ
שואל השאלה:
אין לי יותר מידי אופציות ואני צריכה את הכסף
אני כן צריכה להתרגל לזה כי זה היה היום הראשון שלי אבל אני מפחדת שהסיטואציה הזאת תקרה
אצלי כיף בהייטק וגם משכורת גבוהה
אנונימי
גם אותי זה הלחיץ ממש שהתחלתי לעבוד אבל הכל טוב אל תלחצי ככה, ולא צריך לבקש מכל אחד תז, רק ממי שנראה לך מתחת ל18 או אפילו 20 , תהיי מפוקסת זה הכל עם ראייה חדה אפשר להבין מי מתחת