15 תשובות
פשוט תגיד
לא בעיה
מקסימום יתעלמו
המפשט "על החיים ועל המוות"תמיד עוזר
אנונימית
אני תמיד מפתחת שיחות, אתה צריך למצוא עניין לשיחה עם בן אדם / עם בן אדם שאתה באמת רוצה לדבר איתו ולהתעניין או סתם להגיד שלום למישהו זה גם נחמד
אתה יכול לבןא בגישת ה"היי מה קורה" לפי התשובה שלו כבר תבין אם זה בן אדם ששווה למשוך איתו את השיחה,
תראה שאתה בעל ביטחון עצמי ולא אכפת לך מדברים שטותיים למשל אם יש שמועה שטותית כלשהי
תבוא ביחס טוב לכולם ותאמין לי שהם יתחילו גם לדבר איתך,
אתה בוודאי תישן עם עוד ילדים בחדר ככה שזה נותן לכם כמה עניינים משותפים,
תנסה להתחבר לאחד מהם ומשם לכולם
ובשיעורים גם אפשר להתחבר לילדים משם / בהפסקות
וחוק די חשוב בפנימיות לא כדאי לך להלשין או כו'
תכיר חברים תעשה חיים ויהיה אחלה
קודם כל לא כל שתיקה היא דבר רע בהכרח.. אבל אם אתה מחפש נושאי שיחה להיכרות אתה יכול לשאול מאיפה הם בארץ במקור, מה התחביבים שלהם, כמה זמן הם כבר בפנימייה, אם יש איזה טיפ או משהו שאתה צריך לדעת על הפנימייה לדעתם או אם הם חדשים גם אז מה הרושם הראשוני שלהם מהפנימייה או מה נראה להם שיהיה טוב ומה מלחיץ אותם (אם יש דבר כזה)
שואל השאלה:
אבל נגיד עכשיו נכנסתי לחדר, אמרתי להם שלום
מה אני אמור לעשות עכשיו?
כי כשהייתי בקורס אז היה שקט אחרי זה
אנונימי
זה לא חייב לבוא מיד אתה יודע
ילדים זה עם די אכזר כן
תן לזמן לעשות את שלו ותאמין לי הם כבר יתרגלו לנוכחות שלך בחדר והם יפתחו איתך שיחות,
אתה יכול לא רק להגיד שלום אלא מה קורה ואפשר לשאול גם שאלות על ההנהלה / הלימודים
אתה יודע אתה בכל זאת חדש אז סביר להניח שהם יזרמו איתך בנושאי שיחה ואפילו יתעניינו בך בחזרה כי אתה בכל זאת הולך לישון איתם לשנה הקרובה
אם אתה רואה שהם כביכול יבשים ופחות מתעניינים ומדברים אתה יכול להכיר ילדים גם מהבית ספר זה לא נורא
שואל השאלה:
ממ אז כשאני נכנס לחדר להגיד להם שלום
ואז אם אני אגיד מה נשמע זה יהיה מוזר לא?
אנונימי
לא אל תגיד שלום ואז מה נשמע
תבוא ישר בגישת המה נשמע / מה קורה מה שנוח לך ומקסימום יענו ואז תזרום איתם על נושאי שיחה בנוגע ללימודים / השכבה וכו'
אבל אם אתה רואה שהם שוב לא עונים אז יאללה אחי פיניטו יש לך את הבית ספר להכיר בו ילדים, יש לך את כל הפנימייה עצמה להכיר בו חברים חדשים יש לך את השכבה גם
זה שהם ישנים איתך באותו חדר לא מעיד על זה שתהיו בסטיז (שוב תלוי בגישה שלהם אליך)
אבל במידה וכן יש אחלה גישה או לפחות אחד מהם אז תדע שאתה מתחיל להרוויח חבר חדש
שואל השאלה:
אז פשוט להיכנס ולהגיד מה נשמע?
אנונימי
תגיד מה קורה יותר זורם
אנונימית
כן תיכנס ותראה כבר לפי התגובה שלהם
שואל השאלה:
תודה רבה ophelia
אנונימי
בשמחה
אם יש לך עוד שאלות וכו
אתה יכול לכתוב לי בפרטי
להחמיא לאחרים, שיער, בגדים
לשאול על תחביבים ומשם להתחיל לספר על עצמך
שואל השאלה:
^אבל זה קצת מוזר
אנונימי