4 תשובות
תשאירי, זו בכל זאת מתנה והוא השקיע..
תשאירי את זה,היה נעים לך שאם נגיד לא היית בקשר טוב עם אמא שלך והיית קונה לה איזה שרשרת בכסף שחסכת הרבה זמן,והיא היתה זורקת אותה?
תשאירי את זה. זה חלק מתקופה שהיתה לך בחיים ואת לא צריכה לזרוק את זה אם זה יפה רק כי זה מהאקס.. באותה מידה זו היתה יכולה להיות שרשרת נניח שהיא מאוד יפה ומאמינה שהשאלה לא היתה עולה בכלל מראש
אמנם אתם כבר לא ביחד אבל הוא השקיע והתאמץ ולא יפה לזרוק
תכניסי את זה למגירה
באותו הנושא: