27 תשובות
גיטרה בסיסית יכולה לעלות 100 ויכולה לעלות 500
אנונימי
שואל השאלה:
500-600?
ואם מצאתי ב250?
אנונימית
אז היא תהיה פחות אייכותית^
שואל השאלה:
זאת תהיה הגיטרה הראשונה שלי, אני רק מתחילה ללמוד לבד כזה ואני לא רוצה להשקיע בזה יותר מדיי כסף
אנונימית
אה אז עדיף שתקני במחיר הזה אם את רק מתחילה
כדאי להתחיל עם גיטרה שעולה עד ה1000 ש"ח (אם זה קלאסית), בסיבות ה600-800 ש"ח תוכלי למצוא גיטרה יחסית טובה למתחילים, כמובן שיש אופציות יותר זולות בסביבות ה 300 ש"ח, אבל האיכות היא לא משהו בכלל.
יש גם גיטרות חשמליות וגיטרות באס, גיטרות חשמליות עובדות על אותו עיקרון כמו גיטרה קלאסית חוץ מזה שהן חשמליות וצריך לקנות מגבר בנוסף, גיטרת באס זו גיטרה עם 4 מיתרים, בזמן שבגיטרה חשמלית / קלאסית יש 6.
הגיטרה הקלאסית עשויה מעץ, ו המיתרים עשויים מניילון, בשונה מגיטרה אקוסטית שבה המיתרים עשויים ממתכת.
אני אישית ממליצה על yamaha, אבל אם את רוצה משהו יותר זול את יכולה ללכת על valencia
אם את רוצה להתחיל, 250 זה מצויין בשביל זה. מיותר לבזבז 800 שקל לדעתי על גיטרה קלאסית טובה אם את רק מתחילה. תראי שנוח לך, שאת אוהבת את הכלי, שאת מסתדרת. כשאת כבר יודעת את הבסיס ומרגישה מוכנה לעבור הלאה, תתקדמי :) בהצלחה
שואל השאלה:
אם אני קונה את זה?:
אנונימית
שואל השאלה:
הגיטרה הקלאסית שלהם עולה 250 והאקוסטית 350. שווה לקנות אצלהם? ואם כן אז איזה גיטרה כדאי לי יותר אקוסטית או קלאסית?
אנונימית
לדעתי כדאי לך להתחיל מקלאסית כי יהיה יותר קל להתרגל למיתרים
שואל השאלה:
אין בעיה תודה רבה !! 3>>>
ואת חושבת שהגיטרות שלהם בסדר? או שהיא תתפרק לי אחרי יום חחח
אנונימית
מכירה את הגיטרות האלה
ממליצה לך להוסיף עוד 100 שקל ולקנות גיטרה מכלי זמר.
שואל השאלה:
הקטע שכלי זמר יקרים מאוד
אנונימית
כמו מה ש red desert אמר
עדיף להוסיף עוד לתקציב
יש להם גיטרות ב430 ש"ח וב330 ש"ח (למרות שאת היצרן של ה330 אני לא מכירה אז לא יודעת אם שווה או לא)
שואל השאלה:
מה ההבדל נגיד בין זאתי מכלי זמר לזאתי שב250?
אנונימית
חח שווה את האיכות לדעתי, זה 340 לגיטרה הכי זולה שלהם
בכל מקרה אם את גרה במרכז הייתי מציעה לך לחפש גם בדיאז ובבודגוב, אולי שם המחירים נמוכים יותר מכלי זמר
יש להרבה חברות שלי את הגיטרה ששלחת ב250, לאחר כמה שנים מפתחות הכיוון נשחקים וגם המיתרים.
קניתי מכלי זמר גיטרה מאותה חברה של מה ששלחת, יש לי אותה 5 שנים ועדיין נשמעת מעולה
שואל השאלה:
אני שוב אגיד,
זאת הגיטרה הראשונה שלי ועוד לא התחלתי ללמוד לנגן,
אני רק מתנסה ואני לא יודעת אם שווה לי להשקיע יותר מדיי כסף בתור מתחילה
אבל באמת לא בא לי חוויה רעה בתור גיטרה ראשונה ואני רוצה שהיא תישמע נורמלי ותהיה לי מספיק נוחה בתור מתחילה, ראיתי מחירים מאוד גבוהים חחח העסקה הכי נורמלית שמצאתי זה מהקישור הראשון ששלחתי שזה ב250
באמת חשוב לי לדעת אם ההבדל בצלילם ובהכל ממש מורגש ורע
אנונימית
שואל השאלה:
את מדברת על זאתי מכלי זמר שעולה 330? ששלחתי
אנונימית
^כן. אותה חברה רק דגם אחר שעולה אולי 20 שקל יותר.
ובנוגע למה שאמרת, הכי חשוב זה הנוחות שלך ושתהני מהכלי בסופו של דבר את יכולה לראות סרטונים ביוטיוב של הדגם הזה אם את אוהבת את הסאונד, או יותר טוב לראות בעצמך את הגיטרה באחד הסניפים של מה ששלחת (אם יש)
שואל השאלה:
כן יש סניף הוא ליד העבודה של אמא שלי אז ביקשתי ממנה שהיא תקפוץ להביא לי ואני אשלם. ככה שאני לא אוכל להיות שם פיזית
לא בא לי להתבאס אחרי שאני אקנה, אם זה ממש משמעותי אני אשקיע קצת יותר אבל ממש לא רציתי להגיע למחרים גבוהים מדיי כי בכל זאת אני לא יודעת לאן זה יתפתח, אם אני בכלל אוהבת לנגן וכו
אנונימית
את לא תתבאסי, לא הסברתי את עצמי נכון.
התכוונתי שלטווח הארוך אם לא מנגנים הרבה זמן בגיטרה המפתחות כיוון יהיו חלודים וגם המיתרים נשחקים ונשמעים שונה (אבל זה רק לטווח הארוך- כמה שנים טובות)
את מתכוונת רק להתחיל מהבסיס- אז לכי על הגיטרה הזאת ששלחת
שואל השאלה:
אין בעיה תודה רבה!! את מקסימה והלוואי והייתי יכולה לתת לך עוד פרחים חחח לגמריי מגיע לך
לילט
אנונימית
בכיף! אם את צריכה עזרה תמיד פה
לילה טוב :)
שואל השאלה:
תודה רבה 3>>>>
אנונימית