5 תשובות
יש הבדל. יס פלאנט יותר טוב בהרבה
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
לפחות ככה בירושלים..
אבל ממה שאני ראיתי בערים אחרות גם שבסינמה סיטי יותר רועש, יותר מבולגן וגם כן יקר יותר ואילו ביס פלאנט יותר זול יותר שקט יש אווירה נעימה ופחות לחוצה.
אבל ממה שאני ראיתי בערים אחרות גם שבסינמה סיטי יותר רועש, יותר מבולגן וגם כן יקר יותר ואילו ביס פלאנט יותר זול יותר שקט יש אווירה נעימה ופחות לחוצה.
יס פלנט יותר איכותי כזה יותר לאשכרה לראות סרט זה גם יותר יקר המושבים יותר נוחים וגדולים יש אופציה לתלת מימד בכל הסרטים כמעט, יותר אולמות וכו'
סינמה סיטי זאת ההעדפה שלי כי יותר כיף יותר זורם יש כזה וייבים טובים יש פופקורן יותר טעים מסעדות חנויות יותר כיף כזה עם חברים וכאלה
תכלס סרט זה סרט רואים את זה במסך ענק עם רמקולים חזקים פופקורן במחיר מופקע חברים צחוקים ומסתובבים אחר כך
כמו שאמרתי אני אישית מעדיפה סינמה
סינמה סיטי זאת ההעדפה שלי כי יותר כיף יותר זורם יש כזה וייבים טובים יש פופקורן יותר טעים מסעדות חנויות יותר כיף כזה עם חברים וכאלה
תכלס סרט זה סרט רואים את זה במסך ענק עם רמקולים חזקים פופקורן במחיר מופקע חברים צחוקים ומסתובבים אחר כך
כמו שאמרתי אני אישית מעדיפה סינמה
אנונימית
יס פלנט!
באמת שיותר נח שם הכי כיף לראות שם סרטים
באמת שיותר נח שם הכי כיף לראות שם סרטים