6 תשובות
שואל השאלה:
מזה אי אפשר אני תמיד עושה ניתוק מהמשתמש מזה אומר אז?
מזה אי אפשר אני תמיד עושה ניתוק מהמשתמש מזה אומר אז?
אנונימית
שואל השאלה:
ולפעמים שאני נכנסת לשאלות דרך החיפושים רשום לי "השאלה נמחקה" ולא רואים שום דבר
ולפעמים שאני נכנסת לשאלות דרך החיפושים רשום לי "השאלה נמחקה" ולא רואים שום דבר
אנונימית
שואל השאלה:
אה אשכרה אוקיי תודה, אז מזה ניתוק מהמשתמש?
אה אשכרה אוקיי תודה, אז מזה ניתוק מהמשתמש?
אנונימית
אין אפשרות למחוק שאלות ותשובות בסטיפס באופן עצמאי
מה שכן אפשר לעשות זה לפנות לנאמן ולבקש ממנו שימחק, וזה במידה ויש עבירה על חוקי האתר או חשיפה של פרטים אישיים, אחרת אסור לו למחוק
באפשרותך גם לדווח על השאלה/התשובה ולציין בדיווח את סיבת המחיקה ואז כשנאמן יראה את הדיווח הוא ימחק, וגם זה רק במידה ויש עבירה על חוקי האתר או חשיפה של פרטים אישיים, אחרת אסור לו למחוק
במידה ושאלתך או תשובתך לא עוברים על חוקי האתר ואין בהם חשיפה של פרטים אישיים ובכל זאת ברצונך למחוק אותן, יש באפשרותך לעשות 'ניתוק מהמשתמש' שאז השאלה או התשובה לא תהיינה שייכות לך יותר והן יהפכו ל'אנונימיות'.
'ניתוק מהמשתמש' אפשר לעשות על ידי לחיצה על החץ בצד שמאל למעלה של השאלה או התשובה ולבחור ב'ניתוק מהמשתמש'.
חשוב להדגיש שניתוק מהמשתמש לא מוחק את השאלה אלא אך ורק מוציא אותה מרשותך כך שהיא לא תיחשב כשאלה שאתה שאלת, וכן הפרחים שחולקו בה עדיין יישארו.
מה שכן אפשר לעשות זה לפנות לנאמן ולבקש ממנו שימחק, וזה במידה ויש עבירה על חוקי האתר או חשיפה של פרטים אישיים, אחרת אסור לו למחוק
באפשרותך גם לדווח על השאלה/התשובה ולציין בדיווח את סיבת המחיקה ואז כשנאמן יראה את הדיווח הוא ימחק, וגם זה רק במידה ויש עבירה על חוקי האתר או חשיפה של פרטים אישיים, אחרת אסור לו למחוק
במידה ושאלתך או תשובתך לא עוברים על חוקי האתר ואין בהם חשיפה של פרטים אישיים ובכל זאת ברצונך למחוק אותן, יש באפשרותך לעשות 'ניתוק מהמשתמש' שאז השאלה או התשובה לא תהיינה שייכות לך יותר והן יהפכו ל'אנונימיות'.
'ניתוק מהמשתמש' אפשר לעשות על ידי לחיצה על החץ בצד שמאל למעלה של השאלה או התשובה ולבחור ב'ניתוק מהמשתמש'.
חשוב להדגיש שניתוק מהמשתמש לא מוחק את השאלה אלא אך ורק מוציא אותה מרשותך כך שהיא לא תיחשב כשאלה שאתה שאלת, וכן הפרחים שחולקו בה עדיין יישארו.
ניתוק מהמשתמש עושה כמה דברים בו זמנית:
1) הופך את השאלה/תשובה לאנונימית.
2) מוחק את השאלה מהפרופיל, ומוחק אותה מהעמוד של כל השאלות > שלי > עניתי/שאלתי.
3) מוחק את התשובה מהיסטוריית הפרחים.
4) שולל מהמשתמש את האפשרות לערוך.
5) אוטומטית מבטל את קבלת העדכונים.
6) מבטל את קבלת ההערות לתשובה/שאלה.
וכן, הפרחים נשמרים אם את עושה ניתוק מהמשתמש. אבל אם השאלה נמחקת, אז לא.
1) הופך את השאלה/תשובה לאנונימית.
2) מוחק את השאלה מהפרופיל, ומוחק אותה מהעמוד של כל השאלות > שלי > עניתי/שאלתי.
3) מוחק את התשובה מהיסטוריית הפרחים.
4) שולל מהמשתמש את האפשרות לערוך.
5) אוטומטית מבטל את קבלת העדכונים.
6) מבטל את קבלת ההערות לתשובה/שאלה.
וכן, הפרחים נשמרים אם את עושה ניתוק מהמשתמש. אבל אם השאלה נמחקת, אז לא.
ניתוק מהמשתמש מהשאלה עצמה בלבד מבטל את קבלת העדכונים מאותה השאלה שהתנתקנו ממנה, אך ניתוק מהמשתמש מתשובה לא מבטל את קבלת העדכונים מאותה השאלה, ולכן אם עשינו ניתוק מהמשתמש לתשובה מסוימת עדיין נקבל עדכונים מאותה השאלה לתשובות אחרות עד שנבטל באופן ידני את קבלת העדכונים.
באותו הנושא: