7 תשובות
יא אני גם גר בצפון, אגב מותר לך לעבוד מ15
שואל השאלה:
כן רק שאין ממש מה לעבוד כאן רוב המסעדות מקבלות בני 16+ ותכלס לא ממש בא לי לעבוד
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן15 אז אין מה לעבוד בגיל הזה
ואני אוהב לגלוש והיו לי חברים אבל לפני שנה עברתי ליישוב בצפון ולמדנו בזום אז לא יצא לי להכיר אנשים והים זה שעה נסיעה ממני ופשוט משעמם כאן רצח אי אפשר לעשות כלום וגרתי כל חיי בהצרליה
אנונימי
לך לחדר כושר, כל יום תקום בציפייה לזה
nad
מה זה איך אפשר
תתמקד בעצמך, יש לך מטרות או דברים שאתה רוצה ללמוד?
תעבוד
אמ תקרא ספרים או תראה סדרות
KMP