10 תשובות
תעשי בדיקת קורונה
וואי תבדקי ❤
החלמה מהירה
החלמה מהירה
תרגישי טוב
תראי,
להגיד לך שאובחנת עם קורונה זה לא מהמקום שלנו להגיד, את צריכה לעבור בדיקה ואנשים מקצועניים יעדכנו אותך
מה שכן, יש תרופות סבתא שיכולות לעזור
תראי,
להגיד לך שאובחנת עם קורונה זה לא מהמקום שלנו להגיד, את צריכה לעבור בדיקה ואנשים מקצועניים יעדכנו אותך
מה שכן, יש תרופות סבתא שיכולות לעזור
גם אם את כן....אין יותר מידי מה לעשות.
תקבלי את זה . את צעירה סביר להניח שלא יקרה לך כלום... קצת לא נעים .. אבל עובר הכל. ואת לא צריכה להתחסן תתנחמי בזה.
תקבלי את זה . את צעירה סביר להניח שלא יקרה לך כלום... קצת לא נעים .. אבל עובר הכל. ואת לא צריכה להתחסן תתנחמי בזה.
אנונימית
יכול להיות שאת סתם מקוררת, אבל ממליצה לך לעשות בדיקת קורונה מנסיון, כי נגיד אמא שלי הרגישה קצת לא טוב וחשבנו שזה התקררות והיא סתם הלכה לעשות בדיקה ויצאה חיובית, אז כדאי לך להיבדק
ורפואה שלמה <3
ורפואה שלמה <3
תקשיבי אני מבינה אותך שזה מלחיץ אבל קודם כל , אם יש לך אפשרות , לכי תעשי בדיקה.
אם הבדיקה שלילית , זה מצויין וזה אומר שאין לך כלום אבל עדיף לך לעשות כדי לשלול את האופציה הזאת.
דבר שני , יש מצב שאת סתם חולה. אני גם מתעטשת מלא ואני לא יוצאת הרבה מהבית וזה , תנסי לשתות תה הרבה , לעשות קומפרסים זה ממש עוזר. ותרגישי טוב אני מקווה שהכל יהיה בסדר אל תכניסי את עצמך ללחץ :)
אם הבדיקה שלילית , זה מצויין וזה אומר שאין לך כלום אבל עדיף לך לעשות כדי לשלול את האופציה הזאת.
דבר שני , יש מצב שאת סתם חולה. אני גם מתעטשת מלא ואני לא יוצאת הרבה מהבית וזה , תנסי לשתות תה הרבה , לעשות קומפרסים זה ממש עוזר. ותרגישי טוב אני מקווה שהכל יהיה בסדר אל תכניסי את עצמך ללחץ :)
לי היה קורונה ולא הרגשתי כלום
שואל השאלה:
אני מקווה שאני לא חולת קורונה.. יש למישהו תקופות סבתא בינתים ?
אני מקווה שאני לא חולת קורונה.. יש למישהו תקופות סבתא בינתים ?
ממליצה לך לעשות בדיקה גם עם זה לא נעים וגם עם את מחוסנת כדי שתהיה בראש שקט
תשתי מלא דברים חמים זה טוב לגרון- תה קמומיל, תה ג'ינג'ר . אם האף שלך סתום תקחי 2 שיני שום קלופות דחפי לכל נחיר, זה פותח אותו רצח.
תנסי בעיקר לנוח ולישון היום הרבה. מרק ירקות חם עם אטריות עוזר לתחושה הטובה ונותן חמימות..
כרית חימום על הצוואר, תעשי אמבטיה חמה . ותני לגוף להחלים בעיקר , אין יותר מידי מה.
תנסי בעיקר לנוח ולישון היום הרבה. מרק ירקות חם עם אטריות עוזר לתחושה הטובה ונותן חמימות..
כרית חימום על הצוואר, תעשי אמבטיה חמה . ותני לגוף להחלים בעיקר , אין יותר מידי מה.
אנונימית
באותו הנושא: