6 תשובות
כן אפשר
בסופו של דבר כל הציונים יופיעו באפליקציה, גם פנימיים וגם חיצוניים. יכול להיות שאצלך הציונים הפנימיים של כיתה י' עוד לא נשלחו, וזה הגיוני ותקין. לפעמים הציונים יכולים להישלח גם בסוף כיתה י"ב.
יש כאלה שאפשר ויש כאלה שלא
פנימי לא אבל התאוריה כן נגיד כי זה בחינה חיצונית
אנונימי
לא חושבת
באותו הנושא: