17 תשובות
מכיוון שהממשלה לצערי יותר חזקה
שואל השאלה:
מילארד איש ישמידו שם הכל שום ממשלה לא תעזור
אנונימי
סין לא דיקטטורה היא קומוניזם
שואל השאלה:
היא דיקטטורה הם סתם אומרים
אנונימי
כי הממשלה יותר חזקה הם פשוט יכולים להרוג אותם
הם עשו את זה פעם והממשלה עדיין הייתה יותר חזקה
כי אין להם בעיה עם זה
סין היא מדינה מאוד מצליחה
אנונימי
שואל השאלה:
בלי הדיקטטורה הם יצליחו יותר הם עניים פי 2 מישראל
אנונימי
הם לא עושים מהפכה כי תאמיני או לא, הסינים אוהבים את המשטר שלהם. בעיקרון מבחינה טכנולוגית ותעשייתית, סין היא המדינה המקדמת יותר בעולם. המפלגה הקומוניסטית עזרה להוציא מליונים מהעוני וכיום יש בסין טכנולוגיה ותשתית מהמובילות בעולם עם לא ה-
אז כן, הם לא מורדים כי הם לא רוצים והם נהנים מהמשטר שלהם

^ "רע להם אבל הם לא יודעים שרע להם"
אני מצטער אבל זה לא נכון... בניגוד למה שהרבה חושבים, סין היא לא מדינת עולם שלישית וענייה שכל האנשים בה גרים ברחוב או משהו, לא יודע מה אנשים שלא יודעים כלום על סין חושבים

שיהיה ברור, אני לגמרי נגד המפלגה, אבל עדיין אי אפשר להתכחש לרמת הפיתוח של סין, ואני רק הצבתי פה עובדות
אם לסין היה גם את הפיתוח והקדמה שיש לה היום, וגם משטר דמוקרטי, זאת הייתי יכולה להיות מדינה באמת מדהימה
שואל השאלה:
ישראל יותר מפותחת מסין אנשים שם חיים במערות
אנונימי
אנשים שם חיים במערות?
הנה סיור בעיר שנגחאי (מצורף למטה)
תגיד לי שזה נראה לך כמו מערה..
אגב, נכון בעולם עכשיו מתלהבים שאנשים יתחילו לשלם עם טלפונים במקום עם אשראי/מזומן? בסין זה ככה כבר שנים, ברמה שנדיר לראות מזומן כי כמעט ולא משתמשים בזה.. הסיבה היא כמובן שהם דילגו על השלב של אשראי ועברו מיד ממזומן לטלפון
שואל השאלה:
זה מיעוט קטן גם באפריקה יש אנשים שחיים בווילות
אנונימי
1. זה נכון לכל מדינה
2. בסין 63.9% מהאנשים גרים בערים
אני מסכים שזה יחסית נמוך (סין מקום 96 בurbanization עם 63% מהאנשים גרים בערים בזמן שישראל מקום 12 וארצות הברית מקום 36), אבל זה עדיין לא יתן להם סיבה או דרך למרוד או לעשות משהו
שואל השאלה:
תשווה את סין לטאיוואן הדמוקרטית ותבין למה המפלגה הקומוניסטית רעה
אנונימי
אני כבר אמרתי את זה בהודעה הראשונה, הממשלה של סין היא השנואה עלי לפני איראן וצפון קוריאה, אבל זה לא מתנגד לפיתוח של המדינה, או לעובדה שרוב המדינה עצמה בעד הממשלה
ואני מת על טאיוואן, ברצינות, אחת המדינות האהובות עלי בעולם
שואל השאלה:
הם לא מפותחים הם סתם מראים את המקומות הכי טובים וסין יותר מסוכנת וגרועה מאיראן
אנונימי
מן הסתם הם מראים את המקומות הכי טובים, כמו כל מדינה
הם מראים את:
שנגחאי עם 26 מליון אנשים
בייג'ינג עם 20 מליון אנשים
צ'ונגצ'ינג עם 15 מליון
טיינג'ין עם 13 מליון
גוונגז'ואו עם 13 מליון
שנז'ן עם 12 מליון
צ'נג דו עם 9 מליון
ננג'ינג עם 8 מליון
שי אן עם 8 מליון
קיצר די הרבה...

סין לא באמת "מסוכנת" לנו, סתם יש שם שלטון גרוע
אבל אני לא חושב שאי פעם אנחנו נפגענו ממנה ברמת האנשים הפרטיים... האנשים שם מפסידים כי אין להם גישה חופשית לאינטרנט אבל זה לא מפריע לנו (מי שגר מחוץ לסין).. היא ממש לא גרועה ברמה של איראן אבל..