4 תשובות
מה את רצינית
למה לא בעצם?
אנונימית
ואם זו שמלה צמודה^
אנונימית
למה לא חכם?
בטח שאת יכולה!
אני תמיד לובשת חוטיני.
גם מתחת לשמלות וחצאיות משוחררות,
וגם מתחת לשמלות וחצאיות צמודות.
בטח שאת יכולה!
אני תמיד לובשת חוטיני.
גם מתחת לשמלות וחצאיות משוחררות,
וגם מתחת לשמלות וחצאיות צמודות.
באותו הנושא: