3 תשובות
שואל השאלה:
אוי ואבוי אז גם אם אני אקבל לדוגמא 80 בבגרות שנה הבאה והציון הגשה יהיה נגיד 90 הציון של הבגרות השנה דופק אותי כי הוא 60%
אנונימית
אחת מהתגיות היא 4 יחידות, כך שאני מניח שאת ב4 יחידות.
לגבי 4 יחידות - זה לא 60% שאלון ראשון ו-40% שאלון שני.
ב-4 יח"ל השאלון הראשון מהווה 65% מהציון הסופי בעוד שהשאלון מהווה 35% מהציון הסופי.
כמו שנאמר למעלה - הציון הסופי של כל שאלון מורכב מ-50% ציון הגשה ו-50% ציון בחינה.
וכן, בגלל שקיבלת נמוך בשאלון הראשון - הציון הסופי ירד דרסטית, גם אם בשאלון השני תקבלי גבוה.
אמחיש זאת בכך שאגיד את הסיטואציה שלי:
אני עשיתי 4 יח"ל.
בשאלון הראשון קיבלתי 57 סופי בדיוק כמוך (השאלון הזה היה קשוח עבורי)
בשאלון השני קיבלתי 87 סופי (הוא קל יותר)
הציון הסופי-סופי שלי הוא 68.
ירידה משמעותית, ולכן הייתי ממליץ לנסות ולשפר את השאלון הראשון.
אותו עיקרון גם לגבי 5 יח"ל, רק שב-5 יח"ל המשקל של השאלון הראשון נמוך יותר מהמשקל של השאלון הראשון ב-4 יח"ל.
מחר יש מועד ב במתמטיקה (ה-8.7), גם עם את לא מרגישה ממש מוכנה, עדיין תיגשי. כי יכול להיות שתהיה לך בחינה יותר קלה הפעם, תבקשי היום שירשמו אותך למחר. על תפספסי את המועד הזה, והיום תתרגלי המון בחינות בגרות ובעזרת השם' תצליחי מחר. *לא לוותר על אף מועד לגשת, גם עם לא מרגישים מוכנים ממש, לפעמים קורים ניסים*