7 תשובות
במדעי המחשב אצלי זה משבצות אני חושב שזה אותו דבר אבל אל תתפסי אותי במילה
משבצות לדעתי
נראה לי משבצות
משבצות
לנו אמרו שלא משנה, אני משתמשת במחברת שורות רגילה כי אנחנו רק מסכמים במחברות את החומר וכותבים נק' אז זה יותר נוח
אנונימית
שואל השאלה:
אז שורות עדיף?
אנונימית
אני מעדיפה שורות כן^
אנונימית