13 תשובות
לא הכל זה קורונה חברים.
לכי תעשי בדיקה.
לכי תעשי בדיקה.
לדעתי לא. כדאי שתקרא/י על זה יותר באנטרנט
לא.
כבל את יכולה ללכת לעשות בדיקה ליותר ביטחון
כבל את יכולה ללכת לעשות בדיקה ליותר ביטחון
לא
לאאאא
אני הייתי מצוננת ומשתעלת ועשיתי בדיקה ויצאתי שלילית...אבל אצל כל אחד זה אחרת...פשוט סתם הייתי מצוננת מהמזגן
לא. כנרטה סתם צינון. במיוחד אם זה לא בא עם תסמינים אחרים
שפעת לעומת קורונה לעומת צינון:
קישורים מצורפים:
https://www.gov.il/he/departments/general/symptoms-corona
הנה התסמינים החדשים ומה צריך לעשות באתר של משרד הבריאות :))
הנה התסמינים החדשים ומה צריך לעשות באתר של משרד הבריאות :))
שואל השאלה:
אני לא מצוננת רק רציתי לדעת אבל תודה לכל מי שענה!!
אני לא מצוננת רק רציתי לדעת אבל תודה לכל מי שענה!!
אנונימית
באותו הנושא: