13 תשובות
לא הכל זה קורונה חברים.
לכי תעשי בדיקה.
לדעתי לא. כדאי שתקרא/י על זה יותר באנטרנט
לא.
כבל את יכולה ללכת לעשות בדיקה ליותר ביטחון
אני הייתי מצוננת ומשתעלת ועשיתי בדיקה ויצאתי שלילית...אבל אצל כל אחד זה אחרת...פשוט סתם הייתי מצוננת מהמזגן
לא. כנרטה סתם צינון. במיוחד אם זה לא בא עם תסמינים אחרים
שפעת לעומת קורונה לעומת צינון:
https://www.gov.il/he/departments/general/symptoms-corona

הנה התסמינים החדשים ומה צריך לעשות באתר של משרד הבריאות :))
שואל השאלה:
אני לא מצוננת רק רציתי לדעת אבל תודה לכל מי שענה!!
אנונימית