2 תשובות
אומייגאד איזה מגניב!! אני גם הייתי בצו ראשון ביום חמישי לפני שבועיים (ב24/6)

ולשאלה:
כן זה הגיוני, אבל אם הזמן עובר ועובר ועדיין אין לך נתונים- תכתבי מייל למיטב :)
לכאורה הגיוני, אבל תתקשרי למיטב לראות אם קרה משהו.