14 תשובות
ל99 ולא 100
אולי ל99...
שואל השאלה:
מהה הם כאלה רעים?
זה משרד החינוך לא יכולים להעלות לכולם
הם יעגלו ל99
הם לא יכולים לתת נקודות במתנה, כמה שזה מבאס לקבל 99
99 - אולי
100 - לא
^הם בטוח יעגלו לו ל99, הם חייבים זה מעל ל98.5
לא יעגלו ל100 בוודאות. יש לי ציון סופי 99 בתעודת בגרות
הם יעגלו ל99 אבל
וואי אלופה! 99 זה אולי לא 100 אבל זה לגמרי ציון שאפשר ומותר להתגאות בו בטירוף!
שואל השאלה:
תאחלו לי בהצלחה מחר במועד ב
שואל השאלה:
אני בשלוש יחידות חחח חלום שלי לעשות ארבע אבל אין לי מספיק רצון להשקיע הכל עמוס
בהצלחה לך לכל מי שניגש מחר!!! אם את באמת באמת רוצה לעשות 4 יחידות את תמיד יכולה להשלים בעתיד