תשובה אחת
לא לומדת שם אבל אח שלי כן למד שם
זה בית ספר שמתאים לילדים שקצת מתקשים אבל שהם כן רוצים להצליח, זה בית ספר שלא "מענים" אותך, אח שלי היה בתיכון אחר בעיר לפני שהוא עבר לגמנסיה ובתיכון הקודם היה אכפת להם רק מציונים והוא ממש לא הצליח. בגימנסיה היה לו יותר קל והוא אמר שלא אכפת להם רק מציונים שם אבל אם את תלמידה מצטיינת שלומדת ברמה גבוהה אולי פחות עדיף לך ללמוד שם כי שם באמת אם את לא רוצה ללמוד לא יכריחו אותך אז את יכולה לרדת ביכולות שלך אם לא יהיה לך אתגר שם.