התחברות
הרשמה
הוא שאל אותי מה קורה עניתי לו ברוך ה מה איתך ושלח בהודעה קולית שהוא אחרי תאונה אבל הכל בסדר בריא ושלם ושאל
ושאל מה מספרת מה חדש אצלך מה עונים לו?
8 ביולי 2021, 03:30
נושאים לשיחה
3 תשובות
חי???
R
ROCK STAR
מה את מספרת ומה חדש אצלך חחח
ט
טיטול ל
תשאלי אותו אם הוא בסדר
א
אנ!נ'מ'ת
באותו הנושא:
רק אותי מעצבן שעונים על מה קורה "ברוך השם"?
האקס שלח לי "היי מה קורה " עניתי "טוב " ולא שאלתי לשלומו יבשתי?
ידיד לי שלח לי מה קורה עניתי לו בסדר מה איתך והוא רשם לי הכל טוב מה לרשום? בת 13
אם מישהו שואל אותי מה קורה ואני עונה הכל בסדר מה איתך והוא עונה ברוך ה'
מישהו פה סינן אותי לכמה ימים ולפני שעה הוא שלח ''היי'' ולא עניתי ואז אחרי כמה זמן הוא שלח שוב ''היי מה קורה איתך?''
מישהו שאני מדבר איתו כזה בקטנה שאל אותי מה איתך אמרתי לו סבבה ואתה והוא אמר ברוך השם ועבר שעה והוא לא שלח כלום
מישהו שאל אותי מה קורה אמרתי הכל טוב מה איתך והוא רשם ברוך השם לרשום יופי או לא לרשום משהו?
אתמול ידיד שלי שלח לי מה קורה עניתי בסדר מה איתך והוא לא ענה אבל נכנס להודעה , למה ?לשלוח משהו?
זה בסדר לענות ל "מה איתך " הכל בסדר ברוך השם?
משפטים כמו "ברוך הבורא במה שקורה"
אם מישהו שלח לי הודעה בסטיפס ואני רואה אותה זה מראה לו שלא עניתי?