11 תשובות
אני שמחה בשבילך:))
יאא אלופונתת
כול הכבוד לך!!!!! וואו אני ככ גאה בך
כל הכבודד!!!
כל הכבוד
בקרוב גם אני אמחוק את סטיפס
אנונימית
גאה בך על הצעד!! תזכרי שבתכלס את יכולה לאכול הכל, פשוט במידה המתאימה לך (אלא אם כן יש לך בעיות רפואיות שמגבילות אותך ממאכלים מסוימים). מציעה לך בחום לדבר עם דיאטנית שתסייע לך לאכול מאוזן 3>
יופי גאה בך
מלכה כל הכבוד!
אני כל כך גאה בך
כל הכבוד 3>
כל הכבוד לך עם את מעוניינת לרדת במשקל זה לא דרך להרעיב תעצמך
גאה בךך כל כך , את מלכה והשראהה
באותו הנושא: