4 תשובות
יש לו מספיק כסף מהתקופה שהוא יהיה ראש ממשלה, מעבר לזה הוא כבר בגיל פנסיה
לא הוא ראש האופוזציה (נראה לי)
הוא ראש האופוזציה לדעתי.
ראש האופוזיציה מרוויח לא רע