9 תשובות
אי אפשר רק אם מבקשים מ-נאמן או מדווחים על השאלה מלא
אין אפשרות למחוק שאלה ידנית, אפשר לפנות לנאמן ולבקש למחוק אותה.
אין אפשרות למחוק. את יכולה לבקש מנאמן בכיר או נאמן רגיל למחוק את השאלה.
מזאת אומרת נאמן?
אנונימית
^ נאמני סטיפס הם משתמשים בעלי הרשאות שונות באתר כמו מחיקת שאלות/תשובות, מסרים בחברים לעט ובקיר התודות, הורדת נקודות אמינות וכו', הם עוזרים לשמור על סדר באתר. בנוסף לנאמני סטיפס יש גם את הנאמנים הבכירים, בשונה מהנאמנים הרגילים, לנאמנים הבכירים יש גם אפשרות לשחזר מחיקות ולהרחיק לצמיתות משתמשים.
שואל השאלה:
תודה רבה לכל העונים, עזרתם מאוד:)
איך פונים לנאמן?
איזה באסה שאי אפשר למחוק בעצמך...:/
תודה רבה לכל העונים, עזרתם מאוד:)
איך פונים לנאמן?
איזה באסה שאי אפשר למחוק בעצמך...:/
בהודעות הפרטיות
שואל השאלה:
הבנתי, תודה רבה לך מדהימה
@luckily
הבנתי, תודה רבה לך מדהימה
@luckily
אין אפשרות למחוק שאלות ותשובות בסטיפס באופן עצמאי
מה שכן אפשר לעשות זה לפנות לנאמן ולבקש ממנו שימחק, וזה במידה ויש עבירה על חוקי האתר או חשיפה של פרטים אישיים, אחרת אסור לו למחוק
באפשרותך גם לדווח על השאלה/התשובה ולציין בדיווח את סיבת המחיקה ואז כשנאמן יראה את הדיווח הוא ימחק, וגם זה רק במידה ויש עבירה על חוקי האתר או חשיפה של פרטים אישיים, אחרת אסור לו למחוק
במידה ושאלתך או תשובתך לא עוברים על חוקי האתר ואין בהם חשיפה של פרטים אישיים ובכל זאת ברצונך למחוק אותן, יש באפשרותך לעשות 'ניתוק מהמשתמש' שאז השאלה או התשובה לא תהיינה שייכות לך יותר והן יהפכו ל'אנונימיות'.
'ניתוק מהמשתמש' אפשר לעשות על ידי לחיצה על החץ בצד שמאל למעלה של השאלה או התשובה ולבחור ב'ניתוק מהמשתמש'.
מה שכן אפשר לעשות זה לפנות לנאמן ולבקש ממנו שימחק, וזה במידה ויש עבירה על חוקי האתר או חשיפה של פרטים אישיים, אחרת אסור לו למחוק
באפשרותך גם לדווח על השאלה/התשובה ולציין בדיווח את סיבת המחיקה ואז כשנאמן יראה את הדיווח הוא ימחק, וגם זה רק במידה ויש עבירה על חוקי האתר או חשיפה של פרטים אישיים, אחרת אסור לו למחוק
במידה ושאלתך או תשובתך לא עוברים על חוקי האתר ואין בהם חשיפה של פרטים אישיים ובכל זאת ברצונך למחוק אותן, יש באפשרותך לעשות 'ניתוק מהמשתמש' שאז השאלה או התשובה לא תהיינה שייכות לך יותר והן יהפכו ל'אנונימיות'.
'ניתוק מהמשתמש' אפשר לעשות על ידי לחיצה על החץ בצד שמאל למעלה של השאלה או התשובה ולבחור ב'ניתוק מהמשתמש'.
באותו הנושא: