10 תשובות
טראגוס
כןן
שואל השאלה:
מה יותר יפה לגבר?
מה יותר יפה לגבר?
^^טראגוס
טראגוס מהמם לגברים בעיניי. כנל גם לגביי רוק, אינדסטריאל ועגיל בלשון ובגבה
לדעתי לא יפה לבנים שום סוג של פירסינג
כן, אקסית שלי חלתה על הטראגוס.
הליקס זה אחלה אפשרי לעשות שילוב של כמה, אבל זה תלוי ב מראה. תווי פנים וכו'.
הליקס זה אחלה אפשרי לעשות שילוב של כמה, אבל זה תלוי ב מראה. תווי פנים וכו'.
וואי כןן
זה יפה אבל זה פחות הטעם שלי
באותו הנושא: