10 תשובות
כןן
שואל השאלה:
מה יותר יפה לגבר?
טראגוס מהמם לגברים בעיניי. כנל גם לגביי רוק, אינדסטריאל ועגיל בלשון ובגבה
לדעתי לא יפה לבנים שום סוג של פירסינג
כן, אקסית שלי חלתה על הטראגוס.
הליקס זה אחלה אפשרי לעשות שילוב של כמה, אבל זה תלוי ב מראה. תווי פנים וכו'.
זה יפה אבל זה פחות הטעם שלי