9 תשובות
כי אנחנו דור חרא
^אל תדבר שטויות. דבר בשם עצמך.
בכל מקרה, לרוב המורים אני נותן הרבה כבוד. אבל אלה שלא מגיע להם אני לא אתן.
בכל מקרה, לרוב המורים אני נותן הרבה כבוד. אבל אלה שלא מגיע להם אני לא אתן.
לא רואה בעיה בזה, קצת צחוק, שיזרום איתם. זה טיול שנתי זה משהו שכל הקטע שלו זה שהוא שונה מיום לימודים רגיל, הכללים אותם כללים אבל בסופו של דבר אם מתסכלים מעבר הטיולים האלה מגבשים. על ידי צחוק, הקשר שלהם עם המורה יוכל להתחזק.
ואני אענה על השאלה.
תראי, הדור של היום מושפע מהמון דברים, אחד מהם הוא המסכים. במסכים אנו יכולים להחשף להתנהגויות פסולות כמו חוסר כבוד ולאמץ אותן אלינו. מדוע זה קורה? הרבה פעמים מציגים את ההתנהגויות האלו כדבר מגניב, לדוגמא בסדרות האנימה, קיימות הרבה דמויות אדישות שהן יוצאות "מגניבות". או לדוגמא הסדרה "בני אור" בא ניתן לראות בני נוער מתנהגים בצורות פסולות.
ואני אענה על השאלה.
תראי, הדור של היום מושפע מהמון דברים, אחד מהם הוא המסכים. במסכים אנו יכולים להחשף להתנהגויות פסולות כמו חוסר כבוד ולאמץ אותן אלינו. מדוע זה קורה? הרבה פעמים מציגים את ההתנהגויות האלו כדבר מגניב, לדוגמא בסדרות האנימה, קיימות הרבה דמויות אדישות שהן יוצאות "מגניבות". או לדוגמא הסדרה "בני אור" בא ניתן לראות בני נוער מתנהגים בצורות פסולות.
לא רק למובגרים
יש הרבה ילדים שקצת חצופים ולא מבינים מה זה לכבד.
אני מכבד את מי שמכבד אותי , אם מורה או בן אדם מבוגר לא מכבד אותי אז מן הסתם שאני לא אתן לו כבוד מכיוון שלא מגיע לו .
לא כולם
שואל השאלה:
אין בעיה צחוקים וזרימות, אבל המורה הזה אפילו לא הבין למה הם התכוונו והם המשיכו לצחוק על זה
וזה באמת מאכזב אותי כי הם לא צחקו איתו הם פשוט צחקו עליו^^^^^^
אין בעיה צחוקים וזרימות, אבל המורה הזה אפילו לא הבין למה הם התכוונו והם המשיכו לצחוק על זה
וזה באמת מאכזב אותי כי הם לא צחקו איתו הם פשוט צחקו עליו^^^^^^
אנונימית
שואל השאלה:
נכון ברור^^
נכון ברור^^
אנונימית