8 תשובות
עדיף שתשארי ערה אני נשארת ערה רואה טלוויזיה או בטלפון
תישארי ערה
תישארי ערב כי אם הוא יקום ואת ישנה זה בעיה
תשארי ערה יכול להיות שהילד יתעורר
שואל השאלה:
זה שעות מאוחרות 10-3
זה שעות מאוחרות 10-3
אנונימית
נראה לי שאכפת להם כי אם את ישנה מה זה עוזר להם הם רוצים שתהיי שם אם יהיה מקרה חירום או פתאום הילד יתעורר ואם את תשני יש מצב שלא תקומי אז את לא מועילה ככה
אנונימית
לי בעיקרון יש אמא אחת שמרשה לי ללכת לישון אבל מעדיפה להישאר ערה
ממליצה גם לך
ממליצה גם לך
אם זה 10-3 אכפת להם שתהיי ערה, את יכולה לישון לפני זה ולראות שם סרט או משהו כשאת משגיחה עליהם מהצד
באותו הנושא: