7 תשובות
כן
כן למה לא
למה לא
לא הייתי קונה , מה שנראה בתמונה זה לא מה שעל המיקמק
בלי קשר זה בזבוז כסף .
אבל תעשה מה שבאלך
בלי קשר זה בזבוז כסף .
אבל תעשה מה שבאלך
מה שאתה רוצה
שואל השאלה:
אני חרמן ממיקמקיות
אני חרמן ממיקמקיות
אנונימי
באותו הנושא: