6 תשובות
גרנייה
גרנייה והוא מושלם
שואל השאלה:
כןן גם אני של גרנייה אבל אתן משתמשות בזה שהוא 2 בבקבוק אחד וצריך לשקשק?
כןן גם אני של גרנייה אבל אתן משתמשות בזה שהוא 2 בבקבוק אחד וצריך לשקשק?
אנונימית
כן צריל לשקשק טיפה
אני מורידה איפור עם הסבון פנים שלי והוא של cerave
אני משתמשת בזה של סקארה משהו רגיל כי אני לא שמה משהו ממש כבד על הפנים כמו מייקאפ וזה וזה עושה אחלה עבודה
באותו הנושא: