9 תשובות
אור
יש אור קצת
שואל השאלה:
אתם בטוחים? כי מחשיך יחסית מאוחר
אתם בטוחים? כי מחשיך יחסית מאוחר
אנונימי
אור
יצאתי פעם אחת להליכה בשש היה אור
יצאתי פעם אחת להליכה בשש היה אור
יש אור
אני ערה בלילות עד הבוקר אז אומרת מניסיון
אני ערה בלילות עד הבוקר אז אומרת מניסיון
יש אור בקטנה כזה
אור
בחורף לפעמים חושך בקיץ אור.
לגמרי אור בעונה הזאת
אנונימי