5 תשובות
שואל השאלה:
לקחתי
אנונימית
לא יודע בת כמה את, מניח שאת צעירה..
תפני להורים / תלכי לשירותים אולי זה רק גזים או עצירות
לכי לשירותים, תישתי מים, סודה הכי טוב, אם זה לא עוזר אז תעירי מישהו אולי הם יוכלן לעזור
זה מחזור אולי? האדוויל לא עזר ? כמה לקחת
אם לקחת 2 כדורים ועברה כבר שעה ולא עזר.. ברמה שאפילו לא הזיז, וזה לא כאבי מחזור... ממליצה להעיר מישהו, שיבדוק אותך חובש/רופא אם יש, או תסעו למיון, בלי להלחיץ... אבל אם הכאב ממש חמור והכדור לא עזר , ואין סיבה שעולה על דעתך שיכול להיות כאב.. ממליצה מאוד לנסוע למיון.
אנונימית