3 תשובות
לא זוכרת
0.2 נראה לי?
0.2 נראה לי?
אני לא ממש בטוח
נראלי 0.2 8th
משהו כזה אני לא ממש זוכר
נראלי 0.2 8th
משהו כזה אני לא ממש זוכר
לא משתמשת
אני מציירת בלוח גרפי
העדפתי לקנות לוח גרפי, תוכנות מקצועיות לציור, פוטושופ ותוכנות עריכה מאשר אייפד ב2,500
אני מציירת בלוח גרפי
העדפתי לקנות לוח גרפי, תוכנות מקצועיות לציור, פוטושופ ותוכנות עריכה מאשר אייפד ב2,500
באותו הנושא: