3 תשובות
אני לא עונה לאנשים באינסטגרם. פחות בקטע של ליצור אינטראקציה עם אנשים שאני לא מכירה.
חצי שנה פחות או יותר *אם* אני אסכים
כי זה ממש מסוכן ואני לא סומכת לגמרי על כל הקטע
כי זה ממש מסוכן ואני לא סומכת לגמרי על כל הקטע
עד שאני לא מדברת איתו בטלפון, עושה עליו גוגל ורואה אותו גם בשיחת וידאו - זה לא יקרה