3 תשובות
אני לא עונה לאנשים באינסטגרם. פחות בקטע של ליצור אינטראקציה עם אנשים שאני לא מכירה.
חצי שנה פחות או יותר *אם* אני אסכים

כי זה ממש מסוכן ואני לא סומכת לגמרי על כל הקטע
עד שאני לא מדברת איתו בטלפון, עושה עליו גוגל ורואה אותו גם בשיחת וידאו - זה לא יקרה