4 תשובות
כן זה מספיק, מניסיון תמיד קר לי. אם הגינס עם קרעים כדאי לך לקחת גקט
יהיה לך אחלה
זה ממש בסדר לי אישית לא קר בקולנוע אז לפעמים אני אפילו שמה מכנס קצר אבל אם את מהאלה שקר להם אפילו תקחי זקט
אני הייתי עם גופייה ומכנסקצר והיה לי סבבה 3>