9 תשובות
זה לא הרבה אבל זה ממש בסדר
כן
שואל השאלה:
כמה אתם הייתם מבקשים?
כמה אתם הייתם מבקשים?
אנונימית
זה סבבה אבל הייתי מבקשת 25
כן לוקחים 25
לדעתי כן
25-20 זה סבבה
25-20 זה סבבה
תאמת שזה ממש סביר!
30 זה מעולה וזב לא הרבה
בייביסיטר זה עבודה קשה רוב הזמן וישלמו לך את המחיר הזה אז למה להוריד מעצמך
בייביסיטר זה עבודה קשה רוב הזמן וישלמו לך את המחיר הזה אז למה להוריד מעצמך
כן זה נחמד