9 תשובות
זה לא הרבה אבל זה ממש בסדר
כן
שואל השאלה:
כמה אתם הייתם מבקשים?
אנונימית
זה סבבה אבל הייתי מבקשת 25
כן לוקחים 25
לדעתי כן
25-20 זה סבבה
תאמת שזה ממש סביר!
30 זה מעולה וזב לא הרבה
בייביסיטר זה עבודה קשה רוב הזמן וישלמו לך את המחיר הזה אז למה להוריד מעצמך
כן זה נחמד