11 תשובות
תנסי ליצור קשר איתה
לגיטימי שתיפגעי, חד משמעית.
אולי תדברי איתה על זה? לא נראה לי סביר שהיא מסיתה את כל המשפחה נגדך בגלל שאת אוהבת לצאת למסיבות וכ'ו, זה לא אומר על האופי שלך כלום.
אולי תדברי איתה על זה? לא נראה לי סביר שהיא מסיתה את כל המשפחה נגדך בגלל שאת אוהבת לצאת למסיבות וכ'ו, זה לא אומר על האופי שלך כלום.
שואל השאלה:
היא לא רוצה ואני לא מתכוונת להיות סמרטוט ולהתחנן שהיא תדבר איתי
היא הבהירה את זה טוב מאוד שהיא לא מעוניינת להכיר בי
אם כמה שזה פוגע זה ההחלטה שלה
היא לא רוצה ואני לא מתכוונת להיות סמרטוט ולהתחנן שהיא תדבר איתי
היא הבהירה את זה טוב מאוד שהיא לא מעוניינת להכיר בי
אם כמה שזה פוגע זה ההחלטה שלה
אנונימית
למה סמרטוט? את רק צריכה להבהיר לה שהיא טועה ושזה פשוט לא בסדר שהיא שופטת אותך על שטויות
שואל השאלה:
הם פשוט עשו ממני כבשה שחורה וכאילו משהו לא בסדר איתי
זה באמת ממש פוגע לא פגעתי באף אחד מהם אף פעם
הם פשוט עשו ממני כבשה שחורה וכאילו משהו לא בסדר איתי
זה באמת ממש פוגע לא פגעתי באף אחד מהם אף פעם
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה כאילו מרגיש שאני יתחנן ממנה לדבר איתי למרות שהיא לא רוצה לא יודעת .. וחוץ מזה היא מתייחסת אליי ממש מגעיל אני לא יודעת אם כדאי בכלל לנסות לדבר איתה
כי זה כאילו מרגיש שאני יתחנן ממנה לדבר איתי למרות שהיא לא רוצה לא יודעת .. וחוץ מזה היא מתייחסת אליי ממש מגעיל אני לא יודעת אם כדאי בכלל לנסות לדבר איתה
אנונימית
אז היא חרא ועדיף לך בלעדייה למרות שביא משפחה
דיימ דודה שלך ליטרלי כלבה סליחה אבל היא נשמעת כזאת
אל תנסי בכלל לדבר איתה היא לא שווה את הזמן שלך היא שופטת אותך על הדבר הכי מטומטם שיש גם אם תחזרי איתה לקשר זה כנראה לא יחזור לקדמותו אם היה לכם קשר טוב.....
אל תנסי בכלל לדבר איתה היא לא שווה את הזמן שלך היא שופטת אותך על הדבר הכי מטומטם שיש גם אם תחזרי איתה לקשר זה כנראה לא יחזור לקדמותו אם היה לכם קשר טוב.....
אז תקבלי את זה או שתגידי לה שלייד הילדים שלה לא תדברי על זה ותיהיה פחות בולטת בקטע הזה
שואל השאלה:
^^צודקת
^^צודקת
אנונימית
היי אנונימית,
נשמע לא פשוט להתמודד עם מה ששיתפת.. מדברייך נשמע כי את מרגישה פגועה ממשפחתך ובתגובות תיארת שהתייחסו אליך כאל הכבשה השחורה.. אני רק יכולה לדמיין כמה זה יכול להעליב.. ההרגשה שמפנים אליך עורף..
יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך להיכנס לצ'אט האנונימי שלנו ולהמשיך לשתף.. בקצב שלך.. ואולי ביחד נוכל לחשוב על אופציות לסיוע..
מחכים לך,
שלך
מתנדבת סה"ר
נשמע לא פשוט להתמודד עם מה ששיתפת.. מדברייך נשמע כי את מרגישה פגועה ממשפחתך ובתגובות תיארת שהתייחסו אליך כאל הכבשה השחורה.. אני רק יכולה לדמיין כמה זה יכול להעליב.. ההרגשה שמפנים אליך עורף..
יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך להיכנס לצ'אט האנונימי שלנו ולהמשיך לשתף.. בקצב שלך.. ואולי ביחד נוכל לחשוב על אופציות לסיוע..
מחכים לך,
שלך
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: