3 תשובות
אותו דבר יש הבדל רק בטעויות לפי מה שאני הבנתי , עשיתי רק דרך בית ספר אבל מאמינה שזה אותו דבר.
השאלות בבית ספר הם יותר יישום והבנה ובמשרד הרישוי זה יותר ידע. תלוי בך ומה שקל לך יותר.
לי אישית היה קל מידי בבית ספר ועברתי תיאוריה ראשונה
הכי כדאי לך לתרגל בתלמידים, זה ככ עוזר באמת