6 תשובות
איך שאת מרגישה בנוח
שואל השאלה:
עדיף לי?
אנונימית
אני חושב שכדאי לך
בתור חברה טובה היא תוכל לתמוך בך ולעזור לך
מה שאת מרגישה, זה יכול לשחרר אותך
אני חושבת שגם ההורים שלך צריכים לדעת
אני חושבת שכדאי לך לספר לה...
ברור לא מסתירים כלום מהבסטי