8 תשובות
אני
לא רוצה לצאת סאחית אבל אין דבר כזה התנהגות נשית, זה החברה בעיניי המציאה את המושג הזה ואת ההתנהגות שכביכול הופכת אותך לנשי. ובכלליות יש לי חבר הומו ואני מבינה את העיקרון שלך אבל שונאת שאומרים את זה
ולשאלה- יש לי כבר אבל כן
ולשאלה- יש לי כבר אבל כן
אנונימית
שואל השאלה:
בשורה תחתונה, אם את רוצה לדבר אשמח שתצאי מבדוי
בשורה תחתונה, אם את רוצה לדבר אשמח שתצאי מבדוי
אנונימי
לא אכפת לי
כע למה לא
אומיגאד כן
פשוט כן
כן בבקשה
הומואים מתקבלים בברכה.
מחרןוירוז פליז תפנה אליי
ואני מסכימה עם האנונימית
פשוט כן
כן בבקשה
הומואים מתקבלים בברכה.
מחרןוירוז פליז תפנה אליי
ואני מסכימה עם האנונימית
מסכימה גם אני עם האנונימית..
אבל אחד הדברים שאני מאחלת לעצמי תקופה ארוכה זה את זה חחח
אבל אחד הדברים שאני מאחלת לעצמי תקופה ארוכה זה את זה חחח
כיאלו ה לא שאני מחפשת בדחיפות אחד
אני מתחברת עם מי שיש לי איתו חיבור לא משנה אם הוא גיי או לא
אני מתחברת עם מי שיש לי איתו חיבור לא משנה אם הוא גיי או לא
באותו הנושא: