9 תשובות
אני לא חושבת שיש ממש גיל לבנייה
אני עשיתי כי רציתי להאריך וזה עבד מצוין
עשיתי בנייה והציפורניים שלי ארכו ממש תוך כמה חודשים ועכשיו יש לי ציפורניים ארוכות בלי בנייה
אני עשיתי כי רציתי להאריך וזה עבד מצוין
עשיתי בנייה והציפורניים שלי ארכו ממש תוך כמה חודשים ועכשיו יש לי ציפורניים ארוכות בלי בנייה
שואל השאלה:
כן אבל באיזה גיל עשית?
כן אבל באיזה גיל עשית?
שואל השאלה:
כן אבל אני ממש מפחדת מתגובות של חברים/ אנשים
כן אבל אני ממש מפחדת מתגובות של חברים/ אנשים
אין לך מה, אם את אוהבת את זה תעשי את זה
אל תפחדי זה יפה
שואל השאלה:
תודה ממש העלתם לי את הביטחון מהממים שכמותכם מאוהבת בכם אני אעשה <<<<3333
תודה ממש העלתם לי את הביטחון מהממים שכמותכם מאוהבת בכם אני אעשה <<<<3333
כן בטח שאת יכולה
לא הבנתי איך זה קשור לגיל, תעשי מה שבא לך
17
באותו הנושא: