4 תשובות
לפי מה שהבנתי זה לא רק בגלל התפקיד הזה, בסדרה יש הפרעות נפשיות זה פשוט צילק אותו.
לרוב הדמויות שהוא שיחק היו הפרעות נפשיות וזה ממש קשה לשחק דמות עם הפרעה נפשית כי אתה צריך ממש להיכנס לתוך זה וקאי אנדרסון היה הקש האחרון מה שנקרא אחרי התפקיד של קאי הוא לא עמד בעומס ושיחק רק בתפקיד קטן בעונה 8 ואז לקח הפסקה והרבה לא המשיכו לראות את העונה ה9 שבה הוא ושרה פולסון לא משחקים בטענה שהם לא רוצים לא לראות אותם שם וזה ממש חבל לי כי זאת עונה מדהימה בפני עצמה
שואל השאלה:
מסכימה הם השחקנים האהובים עליי בסדרה וזה עצוב שאנשים לא רוצים לראות את עונה 9 בגלל שהם לא שם, זאת אחת העונות שהכי אהבתי
מסכימה הם השחקנים האהובים עליי בסדרה וזה עצוב שאנשים לא רוצים לראות את עונה 9 בגלל שהם לא שם, זאת אחת העונות שהכי אהבתי
אנונימית
כנל אחת העונות הטובות