4 תשובות
שואל השאלה:
שפשופים אנחנו נטפל בשלב ה- dressing לא...?
אנונימית
טוב אז בשלב הe הראשוני בעיקרון מקבעים אם יש פגיעה בabc אם אין אז עוברים לסבב משלים ואם אחר כך רואים שיש צורך לקבע אז מקבעים שם.
השטפי דם פורצים יותר קריטיים ומסכני חיים זה למה צריך לטפל בהם קודם. ובשלב ה c זה שטפי דם פנימיים שהסיכון שלהם נמוך יותר
שואל השאלה:
רגע אבל אין לנו ממש איך לטפל בשט"ד פנימי.... לא? חוץ מעירוי נוזלים
אנונימית
בעיקרון אין איך לטפל.