3 תשובות
כנראה ששולחים לרופא שלך במייל את הצילומים .
בכל אופן תיצור קשר עם הרופא שלך לראות שאכן הצילומים הגיעו.
ואין לך מה לדאוג לגבי זה כי יש אפשרות לשלוח את הצילומים גם במייל
אני לא חושב שאת צריכה. לדאוג מי זה כי הם בעיקרון מביאים לו את זה כבר דרך פקס או משהו
אנונימי
זה מגיע אל דאגה
באותו הנושא: