5 תשובות
אני מניח להתקשר לבית חולים או למוקד עירוני
אנונימי
ללא קשר , הוא אדם שנפטר ואסור להיות אדיש למאורע , אם אני רואה גופה , אני מזעיק משטרה ומוקד מקומי.
להתקשר למשטרה או משהו כזה
להתקשר למדא
או למשטרה
להתקשר למשטרה