5 תשובות
חג משמעית כן
גם אם מדובר בקורס חינמי כמו של קמפוס, שבו אתה מנהל כמעט בעצמך את הלוז שלך, זה עדיף מאשר ללמוד לגמרי ללא הכוונה.
בקורסים האלה, לא משנה אם הם עם מדריכים בקבוצות ובכיתות, או אם הם עם שיעורים מוקלטים מראש, אתה מקבל טיפים, דרכי למידה, שיטות שונות ללמוד ולזכור את החומר וגם איך לגשת לשאלות במבחן. פסיכומטרי הוא לא מבחן רגיל אלא מבחן טריקי שבא לבדוק איך אתה ניגש לשאלות, ולאו דווקא בדרך הארוכה לרוב שאנחנו פיתחנו לעצמנו עוד מתקופת הלמידה בבית הספר.
לא תמיד חייב לשלם סכומי עתק על הקורסים האלה, אבל בשורה התחתונה - הם חיוניים, לא משנה למי.
גם אם מדובר בקורס חינמי כמו של קמפוס, שבו אתה מנהל כמעט בעצמך את הלוז שלך, זה עדיף מאשר ללמוד לגמרי ללא הכוונה.
בקורסים האלה, לא משנה אם הם עם מדריכים בקבוצות ובכיתות, או אם הם עם שיעורים מוקלטים מראש, אתה מקבל טיפים, דרכי למידה, שיטות שונות ללמוד ולזכור את החומר וגם איך לגשת לשאלות במבחן. פסיכומטרי הוא לא מבחן רגיל אלא מבחן טריקי שבא לבדוק איך אתה ניגש לשאלות, ולאו דווקא בדרך הארוכה לרוב שאנחנו פיתחנו לעצמנו עוד מתקופת הלמידה בבית הספר.
לא תמיד חייב לשלם סכומי עתק על הקורסים האלה, אבל בשורה התחתונה - הם חיוניים, לא משנה למי.
ברור שכן, עדיף מסגרת
כדאי לך לברר על הייקיו, הם עושים הרבה תירגולים וסימולציות, המרצים שם מדהימים ומקצועיים באמת איכפת להם מההצלחה של הסטודנטים ואחוזי ההצלחה שם מאוד גבוהים.
כדאי לך לברר על הייקיו, הם עושים הרבה תירגולים וסימולציות, המרצים שם מדהימים ומקצועיים באמת איכפת להם מההצלחה של הסטודנטים ואחוזי ההצלחה שם מאוד גבוהים.
כן מאוד! בזכות הייקיו הגעתי לציון שהייתי צריכה כדי לא לשפר בגרויות ולהיכנס לתואר שרציתי בלי מכינה
הם חסכו לי ים של כסף וזמן והביאו אותי לתוצאות מדהימות
הם חסכו לי ים של כסף וזמן והביאו אותי לתוצאות מדהימות
אני למדתי עם הקורס החינמי של קמפוס והוא עזר בעיקר בחלק העיברי של הבחינה.
הקורס עצמו לא עוזר אם לא מתרגלים
הקורס עצמו לא עוזר אם לא מתרגלים
לי אישית לא עזר
באותו הנושא: