5 תשובות
כן, אני לוקח את הרכבת הזו תמיד
בול כמו אוטובוס פשוט גדול יותר וממוזג יותר
כל רכבת עוצרת בתחנה אחרת תבררי כדי שלא יהיה בלבול.
הכל יהיה טוב, תבדקי באתר של רכבת ישראל.
ומקסימום אם תפספסי תחנה או משהו כזה, תקחי עוד רכבת.
תבדקי במוביט בדיוק איזה רכבת ובאיזה תחנה לרדת
גם אם תפספסי תחנה יש רכבות כל בערך 20-30 דקות אז בקטנה
באותו הנושא: