התחברות
הרשמה
אני מתאמנת מהאימונים שלה שעה ועשרים אז אני צריכה לאכול חלבון כפול 2 ממשקל הגוף שלי?
https://youtube.com/c/LillySabri
13 ביולי 2021, 10:09
חלבונים
אימון
חיטוב
3 תשובות
כן
ת
תימני, מוריד?
שואל השאלה:
ואם אני יאכל אפילו יותר חלבון זה יותר טוב?
א
אנונימית3578
נראלי לא יודע
ת
תימני, מוריד?
באותו הנושא:
אם אני מתאמנת מהאימונים שלה כמה ימי מנוחה אני צריכה וכמה זמן שיהיה כל אימון?
אני בחיטוב והתאמנתי שעה ועשרים מהאימונים שלה , זה מספיק?
אני צריכה לקום מחר בחמש ועשרים מתי ללכת לישון?
אני מתאמנת בשעה עשר, לאכול עכשיו ארוחת ערב ואחרי האימון לאכול סלט?
אוקיי שיט,צריכה לקום בשמונה ועשרים להישאר ערה או לא?
הרגשתי שבמכון כושר האימון כוח עצמו יותר קל לי מהאימונים שעשיתי של קלואי טינג הגיוני ?
זה סבבה לאכול חלבונים ופחמימות ולהגיע לצריכה היומית שאני צריכה ואז להתאמן ולא לאכול אחרי האימון ?
באיזה שעה אני צריכה לישון כדי מחר לקום בתשע ועשרים?
אני בבייביסיטר והאימא הייתה צריכה לחזור בשתיים עשרה ועכשיו כבר שתיים עשרה ועשרים
מה עוזר להירדם?תענו זה ממש דחוף אני צריכה לקום מחר בשש ועשרים
אני מתאמנת מתחילה וכל פעם היו לי מלא סחרחורות בזמן האימון, המאמן שלי אמר לי לאכול פרי משהו כמו חצי שעה לפני האימון