7 תשובות
אם את באה עם חברות שווה לך לישון שם
נשמע ממש נחמד
נשמע ממש נחמד
אנונימית
רק תעדכני עוד אנשים לפני ותתני להם את כל הפרטים איפה את וכו
אנונימית
תרשמי בגוגל "קווי לילה" יש שם המון קווי אוטובוס מ 00:00 עד ארבע בבוקר בכל עיר שאת רוצה . אם הייתי במקומך לא הייתי ישנה בבית של מישהו שאני מכירה כמה שעות
שואל השאלה:
הוא התחיל עם הפיקטיבי שלי הבן של זונה לא הלכתי
הוא התחיל עם הפיקטיבי שלי הבן של זונה לא הלכתי
אנונימית
שואל השאלה:
הכי מאוחר זה תשע וכן אני באה עם חברות
הכי מאוחר זה תשע וכן אני באה עם חברות
אנונימית
עדיף שלא תשני שם בפעם הראשונה . אולי תבואי עם חברה ותחזרו מאוחר יש קווי לילה באוטובוס
אני הייתי הולכת
חיים רק פעם אחת!
חיים רק פעם אחת!
באותו הנושא: