17 תשובות
זו תפיסה מאוד דיכוטומית
שאלת מזרחי מזרחי?
אני מזרחית ומתה על אשכנזים
אני מזרחית ומתה על אשכנזים
אני חושבת שזה הדדי. כי אשכנזים בטוחים שמזרחים בורים, מזרחים בטוחים שאשכנזים מתנשאים בוגדים, שנאת חינם ברוכה הבאה.
אני מזרחי ושונא מזרחים ואוהב אשכנזים , הלוואי והייתי אשכנזי
שואל השאלה:
פשוט ראיתי בפוסט אחד כמה אנשים אמרו "אשכנזי מסריח","אשכנזי מלוכלך, תמות" והסתכלתי בפרופילים שלהם, והם היו מזרחים.
פשוט ראיתי בפוסט אחד כמה אנשים אמרו "אשכנזי מסריח","אשכנזי מלוכלך, תמות" והסתכלתי בפרופילים שלהם, והם היו מזרחים.
אנונימי
כי מזרחים חושבים שהם משהו ושהם מעל כולם כי הצבע עור שלהם שחום יותר והאוכל שלהם מתובלן יותר
זה ממש לא נכון
זה ממש לא נכון להכליל כל כולם.
אבל זה ידוע שיש הפליות בנוגע לצבע. אז אפשר לאמר שזה מה שהתחיל את זה.
אבל אתם לא יכולים להגיד שזה ככה עם כולם!
אבל זה ידוע שיש הפליות בנוגע לצבע. אז אפשר לאמר שזה מה שהתחיל את זה.
אבל אתם לא יכולים להגיד שזה ככה עם כולם!
לא מתחברת אליכם
אנונימית
זאת לא הבדיחה^ הבדיחה היא אם הייתי רוצה להתאבד הייתי קופץ מהאגו שלך לאיי קיו שלך
אנונימית
הבדיחה היא על מרוקאים.
אנונימי
בחיים לא שמעתי את הבדיחה הזאת על מרוקאים אתה כנראה מסתובב עם גזענים
אנונימית
או עם אנשים מציאותיים, כפי שהראתי למעלה, אשכרה בין הטיעונים הכי חזקים של מזרחים הוא "לא נתנו לנו לעבוד בעבודות טובות" כאילו וואטפק במרוקו עבדתם בעבודות טובות? למה שפה תעבדו? זה אגו גבוה אבל כישורים נמוכים.
אנונימי
הבדיחה על זה שכשמרוקאי מתאבד הוא קופץ מהאגו שלו לאייקו שלו היא לא כל כך רחוקה מהמציאות. למהנדסים בכירים מרוסיה שעבדו על לשלוח גשושיות לירח (התעסקו שם כמה מאות אלפים, מניח שלפחות כמה מהם עלו לארץ) לא הייתה בעיה לעבוד כמאבטחים, גם חכמים (אייקיו) וגם בלי אגו.
מזרחים לעומת זאת? עלו בלי שום כישורים נחוצים בחברה מערבית אבל התבכיינו ששמו אותם לעבוד בעבודות שחורות כאילו שהם יכלו להיות באותה תקופה פרופסורים לכימיה קוונטית. זה בערך סיפור האפליה, מתבכיינים שלא הביאו להם דירות, מתבכיינים שלא נתנו להם קליניקה פרטית, לכן רבים מהם לא אוהבים אשכנזים.
מזרחים לעומת זאת? עלו בלי שום כישורים נחוצים בחברה מערבית אבל התבכיינו ששמו אותם לעבוד בעבודות שחורות כאילו שהם יכלו להיות באותה תקופה פרופסורים לכימיה קוונטית. זה בערך סיפור האפליה, מתבכיינים שלא הביאו להם דירות, מתבכיינים שלא נתנו להם קליניקה פרטית, לכן רבים מהם לא אוהבים אשכנזים.
אנונימי
תחושת נחיתות בעיקר.
אנונימי
הם לא
אנונימי. אתה גזען..
אתה מכליל בלי לשים לב.
כמו שכתבתי שם למעלה. יש מחלוקות. אבל מה שאתה כרגע עושה זה להפלות את כל המזרחים על סמך... בדיחה!?
אתה אידיוט??
אתה מכליל בלי לשים לב.
כמו שכתבתי שם למעלה. יש מחלוקות. אבל מה שאתה כרגע עושה זה להפלות את כל המזרחים על סמך... בדיחה!?
אתה אידיוט??
באותו הנושא: