7 תשובות
תבדקי במזג האוויר
אני אתמול הלכתי לבאולינג והיה לי חם ממש (הייתי עם שורט)
אני אתמול הלכתי לבאולינג והיה לי חם ממש (הייתי עם שורט)
לא חושבת שיהיה לך חם
להפך, במקומות כאלה לפעמים נורא מקררים
הייתי בבאולינג פעמיים עם ג'ינס ארוך והיה נעים (:
להפך, במקומות כאלה לפעמים נורא מקררים
הייתי בבאולינג פעמיים עם ג'ינס ארוך והיה נעים (:
לי תמיד קפוא בבאולינג
בדרכ אני עם גינס ארוך אבל לפני שבועיים הלכתי עם שמלה (כי לא תכננתי באולינג חחח) וממש קפאתי
בדרכ אני עם גינס ארוך אבל לפני שבועיים הלכתי עם שמלה (כי לא תכננתי באולינג חחח) וממש קפאתי
שואל השאלה:
^הם שניהם נוחים לי, השאלה היא אם באמת עם ג'ינס ארוך יהיה לי חם או שזה בסדר..
^הם שניהם נוחים לי, השאלה היא אם באמת עם ג'ינס ארוך יהיה לי חם או שזה בסדר..
אנונימית
מה שיהיה לך נוח
שואל השאלה:
רגע ואם הבאולינג בתוך קניון עם מזגן, עדיין יהיה לי חם?
רגע ואם הבאולינג בתוך קניון עם מזגן, עדיין יהיה לי חם?
אנונימית
אם קר לך במקומות כאלה בדרך כלל תלבשי ג'ינס ארוך אבל אם את בן אדם שכל הזמן חם לו אז ג'ינס קצר.
אני אישיתי הייתי עם קצר ולא היה לי קר בכלל...
אני אישיתי הייתי עם קצר ולא היה לי קר בכלל...
באותו הנושא: