7 תשובות
תבדקי במזג האוויר
אני אתמול הלכתי לבאולינג והיה לי חם ממש (הייתי עם שורט)
YBL
לא חושבת שיהיה לך חם
להפך, במקומות כאלה לפעמים נורא מקררים
הייתי בבאולינג פעמיים עם ג'ינס ארוך והיה נעים (:
לי תמיד קפוא בבאולינג
בדרכ אני עם גינס ארוך אבל לפני שבועיים הלכתי עם שמלה (כי לא תכננתי באולינג חחח) וממש קפאתי
שואל השאלה:
^הם שניהם נוחים לי, השאלה היא אם באמת עם ג'ינס ארוך יהיה לי חם או שזה בסדר..
אנונימית
מה שיהיה לך נוח
YBL
שואל השאלה:
רגע ואם הבאולינג בתוך קניון עם מזגן, עדיין יהיה לי חם?
אנונימית
אם קר לך במקומות כאלה בדרך כלל תלבשי ג'ינס ארוך אבל אם את בן אדם שכל הזמן חם לו אז ג'ינס קצר.
אני אישיתי הייתי עם קצר ולא היה לי קר בכלל...