6 תשובות
כשמישהו רושם לי אה אני רושמת אכן כן או כן
אבל אם סה לא מתאים אז תשלח/י איזה סמיילי אולי...
אבל אם סה לא מתאים אז תשלח/י איזה סמיילי אולי...
תלוי על מה דיברתם קודם אבל אם אין לך מה להגיד אז לא לכתוב כלום
שואל השאלה:
סבבה מתאיםרצח האמת
סבבה מתאיםרצח האמת
אנונימית
למה לענות לזה? רק כדי שלא יהיה ריק?
שואל השאלה:
כי הוא שאל משהו לפני זה
כי הוא שאל משהו לפני זה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אתם מושלמים
תודה אתם מושלמים
אנונימית
באותו הנושא: