5 תשובות
הם צודקים אבל
אם חושבים על זה... הסרטון הזה משקף אמת...
לפי דעתי הם רק רוצים להעלות את המודעות
הם יודעים הכל וכואב להם
הם רוצים שכולם ידעו ויפתחו אמפתיה יותר גבוהה לנושא אני לא יכולה להגיד שזו הגזמה זו המציאות
אני אוכלת בשר
אבל אני מודעת למה שהחיות עוברות ועדיין אוכלת
שכל אחד יחיה לפי מצפונו
הם יודעים הכל וכואב להם
הם רוצים שכולם ידעו ויפתחו אמפתיה יותר גבוהה לנושא אני לא יכולה להגיד שזו הגזמה זו המציאות
אני אוכלת בשר
אבל אני מודעת למה שהחיות עוברות ועדיין אוכלת
שכל אחד יחיה לפי מצפונו
מה זה "בצורה כזאת"? באיזו צורה? שמשקפת את המציאות? וזה עוד מיצג מאוד רך ביחס למה שקורה במציאות.
כן, מה שקורה בתעשיית הבשר זה זוועות, אף אחד לא מכריח אותך להפסיק לאכול בשר אבל לא יזיק לפעמים להסתכל למציאות בעיניים.
לדעתי, במציאות מתוקנת כולנו אוכלים רק בשר מתורבת ולא שוחטים שום חיה בשביל תענוג רגעי וכל כך לא הכרחי.
כן, מה שקורה בתעשיית הבשר זה זוועות, אף אחד לא מכריח אותך להפסיק לאכול בשר אבל לא יזיק לפעמים להסתכל למציאות בעיניים.
לדעתי, במציאות מתוקנת כולנו אוכלים רק בשר מתורבת ולא שוחטים שום חיה בשביל תענוג רגעי וכל כך לא הכרחי.
אנונימי
זה לא מוגזם בכלל, לעשות מיצג שמראה אלימות או מצבים קשים היא דרך מקובלת להביע מחאה
באותו הנושא: