2 תשובות
בוגרים בטח שבוגרים כי סיימת בסיסי ומאז את נחשבת משצית ולא פשצית
את פשוט תכירי עוד אנשים אפילו בשכבות גיל יותר גדולות ממך נגיד תהיי עם שמינסטים אפילו וכזה להיות בבוגרים זה חוויה
אין לך טעם לצאת לפשצים,לא חושבת שיש אפשרות כזו גם כי את כבר משצית
אני לבנתיים עוד 4 ימים יוצאת להישרדותת עם קצת פחדים
בכל מקרה המשצים זה מדהים תישארי שם ואם יש לך עוד שאלות את יכולה לשאול אותי
את פשוט תכירי עוד אנשים אפילו בשכבות גיל יותר גדולות ממך נגיד תהיי עם שמינסטים אפילו וכזה להיות בבוגרים זה חוויה
אין לך טעם לצאת לפשצים,לא חושבת שיש אפשרות כזו גם כי את כבר משצית
אני לבנתיים עוד 4 ימים יוצאת להישרדותת עם קצת פחדים
בכל מקרה המשצים זה מדהים תישארי שם ואם יש לך עוד שאלות את יכולה לשאול אותי
למי שכתבה את התשובה. אפשר לצאת לפשצים פשוט כמדריכים או תוכן או מנהלה או וואט אבר
באותו הנושא: